Probíhá Vaše komunikace s klienty převážně telefonickou a písemnou formou? Vysvětlit něco klientovi nebo jej přesvědčit touto cestou je podstatně složitější než při osobním jednání.
Přijďte se proto s námi zdokonalit v efektivním vedení telefonického hovoru i ve svém písemném projevu.
Uvidíte, že se to pozitivně promítne do Vašich vztahů se zákazníky, do Vašich obchodních výsledků i do snížení počtu obtížných situací, kterému jste často vystaveni.
Pro koho je kurz určen:
Pro podnikatele, pracovníky menších zákaznických servisů, e-shopů
Časová dotace: celodenní kurz (9:00 – 16:00 hod.)
Cíle kurzu:
- Umět profesionálně vést telefonický hovor s klientem – v běžných i vypjatých situacích.
- Naučit se formulovat vstřícně, i když jsme nuceni odmítnout – telefonicky i písemně.
- Přizpůsobit se klientovi a zvolit tu nejlepší strategii komunikace s ním, ať už slovem či písmem.
- Nesnižovat zbytečně svoji profesionalitu „sebevražednými frázemi“.
Obsah kurzu:
- Ideální struktura telefonického hovoru – co je důležité v úvodu hovoru, v jeho průběhu i v jeho závěru – profesionální projev.
- Zvládání obtížných situací během telefonátu – reakce na kritiku, nutnost odmítnout, agresivní zákazník aj.
- SSS – seznam sebevražedných slov – čemu se vyhnout a které formulace jsou naopak doporučené.
- Jak poskládat správný e-mail – jak oslovit, pokračovat dál, skončit.
- Odmítnutí, prosba, žádost, urgence – jak je ideálně písemně naformulovat, aby splnily svůj účel – praktická cvičení.
- Oslovování a jeho záludnosti – cvičení. Složitější mužská i ženská příjmení.
- Záludnosti v čárkách – můžeme zcela změnit obsah – a stačí jen jedna čárka! Praktické cvičení.
Místo konání: Praha, Brno, on-line
Velikost skupiny: 12-15 osob
Termíny: prosíme kontaktujte nás, termín pro Vás rádi vybereme.
Lektor: Mgr. Jaroslava Burianová
Informace: Součástí prezenčního kurzu bude drobné občerstvení, možné využít oběd v blízké restauraci (není v ceně).