Základ úspěchu každého podnikání je komunikace. Komunikujete se zákazníky e-mailem nebo na sociálních sítích? Takový kontakt je jiný, než když se vidíme osobně.
Často se stává, pokud není člověk v této oblasti vzděláván, dělá mnoho zbytečných chyb, o kterých ani neví, ale výsledek se negativně promítne do obchodních úspěchů či nezájmu zákazníka. Pokud se chcete ve svém podnikání posunout výše, pak je tento kurz právě pro Vás!
Pro koho je kurz určen:
Pro podnikatele, pracovníky menších zákaznických servisů, e-shopů.
Časová dotace: celodenní kurz
Cíle kurzu:
- Osvojit si srozumitelnou proklientskou komunikaci, vyhnout se nefunkčním úředním frázím.
- Umět formulovat tak, aby to vyznělo vstřícně, i když musíme odmítnout.
- Naučit se diplomaticky reagovat v obtížných situacích na sociálních sítích, neodradit klienta.
- Používat vhodnou strukturu chatu, e-mailu aj., od oslovení až po rozloučení.
- Rozšířit si slovní zásobu a pohotovost v písemných reakcích, zejména na chatu, FB apod.
Obsah kurzu:
- Magie úspěchu: Psychologické zásady, které je třeba dodržet, aby text vyzněl tak, jak potřebujeme – pořadí informací v textu, pozitivní formulování aj.
- Struktura chatu, e-mailu – jak oslovit, začít, skončit.
- Odmítnutí, prosba, žádost, urgence – jak je ideálně naformulovat, aby splnily svůj účel – praktická cvičení.
- Jak na kritiku na sociálních sítích – umění vhodné a rychlé reakce – práce s reálnými situacemi.
- Oslovování a jeho záludnosti – cvičení.
- Typografie – jak správně psát mezery, data, časy, tituly aj. – soutěžní kvíz.
- Posílení slovní kreativity – aktivity na prohloubení vyjadřovacích dovedností – bez neosobních frází.
- Čárka – může zcela změnit význam textu, ujasnit si, kam patří. Praktické cvičení.
Místo konání: Brno, Praha
Velikost skupiny: 12-15 osob
Termíny: po dohodě
Lektor: Mgr. Jaroslava Burianová
Informace: Součástí kurzu bude drobné občerstvení, možné využít oběd v blízké restauraci (není v ceně)