Jaroslava Burianová
Je vyhledávanou lektorkou a koučkou pro rozvoj dovedností pracovníků call center. Dlouhodobě se specializuje na oblast vymáhání pohledávek, obtížných situací v jednání s klienty a prodejních dovedností, poskytuje odborné poradenství on the job a koučování nejen v CC, ale i na pobočkách bank aj.
Vystudovala sociologii na FF MU v Brně. Má certifikát Trenéra prodejních dovedností ze Sparkasseakademie Bayern a MŠMT, který získala na pozici lektora a metodika ve Spořitelní akademii ČS.
Garantuje školení v oblasti písemné komunikace, je spoluautorkou 60 ultrachytrých rad k telefonování, 50 neškodných rad pro malé i velké vedoucí. Získala certifikát Grafolog, akreditovaný MŠMT, vede semináře s touto tematikou.
Působí jako lektor i ve státní sféře, spolupracuje s NIDV na různých projektech v oblasti vzdělávání ředitelů škol v celé ČR.
Ve volném čase sportuje, zajímá se o sportovní psychologii. Důležitý je pro ni smysl pro humor a týmový duch.