Lektorka
Romana Zbořilová

Působí jako garant kurzů pro pracovníky zákaznických center, kde se zaměřuje na rozvoj komunikačních a prodejních dovedností. Její další specializací jsou vzdělávací programy pro manažerské skupiny napříč firemním spektrem. Mezi hlavní lektorská témata řadí asertivní a obchodní komunikaci, vyjednávání a práci s problémovým klientem. Značnou praxi má také v manažerských modulech jako řízení výkonnosti, týmová spolupráce, manažerské techniky, řešení konfliktů, prezentační a jiné dovednosti.

Aktivně se také věnuje individuálnímu rozvoji pracovníků nejrůznějších pozic i profesí. Jako certifikovaný kouč ukazuje směr, doplňuje znalosti a pomocí prožitku učí přemýšlet v potřebných souvislostech. Ráda motivuje k lepším výkonům při zachování spokojenosti daného pracovníka.

Jako odborný psycholog participuje při výběru pracovníků pomocí nejrůznějších metod – od výběrového interview přes využití psychologického testování až po programy Assessment Center. Aktuálně se také zabývá trendy ve výběru lidí s cílem zaujmout nastupující generace.

Reference: Teleperformace CZ, GPE, Letiště Praha, O2, Česká spořitelna, Kooperativa, Záchranná služba, Conectart, Pražská plynárenská, Comdata Czech a další.