Buďte profesionály a naučte se komunikovat s klienty v on-line světě tak, aby každé slovo bylo bumerangem, který Vám přinese více spokojených zákazníků.
Co získáte?
Stanete se profesionály a naučíte se písemně komunikovat s klienty nejen e-mailem, ale i na sítích tak, aby Vám každá věta vrátila zpět co nejvíce spokojených zákazníků.
Nezapomeňte, že platí pravidlo ZÁKAS = ZÁleží na KAždém Slově.
Naučíme Vás, jak toho využít ve svůj prospěch.
Časová dotace: celodenní kurz (9:00 – 16:00 hod.)
Co Vás konkrétně čeká?
- Vhodné reakce na všudypřítomnou kritiku – od konstruktivních připomínek až k jízlivým rýpancům zákazníků – existují nějaká kouzelná slova, jaká bychom měli použít?
- Jak jednoduše vysvětlit i složitější procesní věci (písemně je to někdy na Nobelovu cenu) Umění diplomatických reakcí, když zákazník působí, že je tak trochu z „jiného světa“
- Upozornění na nejčastější chyby, na které je třeba si dát pozor – aneb poučme se z chyb jiných, je to levnější a méně bolestné!
- I špatné zprávy a odmítnutí lze podat tak, že vyzní vstřícně. Z NE sice nelze udělat vždy ANO, přesto – FORMA bývá mnohdy důležitější než OBSAH našeho sdělení.
Místo konání: Praha, Brno, on-line
Velikost skupiny: 12-15 osob
Termíny: prosíme kontaktujte nás, termín pro Vás rádi vybereme.
Lektor: Mgr. Jaroslava Burianová
Informace: Součástí prezenčního kurzu bude drobné občerstvení, možné využít oběd v blízké restauraci (není v ceně).